Πενθήμερο ταξίδι εξοικείωσης(press trip)στην Κέρκυρα, με στόχο την ανάδειξη του νησιού στην αγορά του Ισραήλ πραγματοποίησε από 22 έως 26 Μαΐου, ομάδα ισραηλινών δημοσιογράφων, με πρωτοβουλία του Γραφείου ΕΟΤ Ισραήλ.
Το ταξίδι έγινε σε συνεργασία με την αεροπορική εταιρεία TUS με σκοπό την ενημέρωση του κοινού για την απευθείας σύνδεση του Τελ Αβίβ με την Κέρκυρα.
Η δημοσιογραφική αποστολή, αποτελούμενη από την κα Rinat Schwartz και τους κυρίους: Ziv Reinstein, Eitan Leshem και Dor Hayak, εκπροσωπεί τα μεγαλύτερα και πλέον έγκριτα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης του Ισραήλ όπως το:
• Mako.co.il: Πρόκειται για κορυφαίο μέσο που ανήκει στον ίδιο όμιλο με το μεγαλύτερο τηλεοπτικό κανάλι της χώρας, το Keshet ή Channel 12.
• Walla.co.il: Εξίσου μεγάλο σε δυναμική τηλεοπτικό μέσο, το οποίο είναι δεύτερο σε σειρά τηλεθέασης.
• Haaretz.co.il: Πρόκειται για το ιστορικότερο μέσο του Ισραήλ και το μεγαλύτερο μέσο πληροφόρησης συνδρομητικού χαρακτήρα.
• 13tv.co.il: Ανήκει και αυτό σε τηλεοπτικό κανάλι, συγκεκριμένα το δεύτερο μεγαλύτερο της χώρας (Reshet ή Channel 13) με έμφαση σε θέματα που σχετίζονται με τον ελεύθερο χρόνο, την ψυχαγωγία, τις κοινωνικές δραστηριότητες.
Η δράση
Η συγκεκριμένη δράση τουριστικής προβολής, είναι αποτέλεσμα της στενής συνεργασίας του Δήμου και της Δημάρχου με την Πρεσβεία και τον Προϊστάμενο του Γραφείο ΕΟΤ στο Ισραήλ, κ. Δημήτρη Βασιλειάδη, και της κοινής πρόσκλησης που απηύθυναν οι δύο φορείς στα Μ.Μ.Ε. του Τελ – Αβίβ, με την υποστήριξη και ευγενική χορηγία του ξενοδοχειακού ομίλου «Αngsana».
Με επικεφαλής της αποστολής την κα Esther Eskaloni-Shadmon, στέλεχος του Γραφείου ΕΟΤ στο Ισραήλ, η δημοσιογραφική ομάδα επισκέφτηκε το Ιστορικό Δημαρχείο San Giacomo, όπου η Δήμαρχος Μερόπη Υδραίου υποδέχθηκε την πενταμελή ομάδα δημοσιογράφων από το Ισραήλ, παρουσία του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου Δημήτρη Μεταλληνού και του Αντιδημάρχου Τουρισμού Παναγιώτη Βαρούχα.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, η Δήμαρχος παρουσίασε στους δημοσιογράφους τη συνολική εικόνα του προορισμού, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στο φυσικό, ιστορικό, πολιτισμικό και αρχιτεκτονικό ενδιαφέρον που παρουσιάζει η Κέρκυρα ως τουριστικός προορισμός.
Στην ίδια κατεύθυνση o κύριος Βαρούχας, απάντησε σε ερωτήσεις των δημοσιογράφων για τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Κέρκυρας σε σχέση με άλλους ανταγωνιστικούς προορισμούς, ενώ ο κύριος Μεταλληνός έκανε ιστορική αναφορά στην Εβραϊκή Κοινότητα της Κέρκυρας και τους δεσμούς φιλίας που ενώνουν τους δύο λαούς.
Στην προγραμματισμένη αυτή συνάντηση, παρευρέθηκε ο Εμπορικός Διευθυντής του Voulgaris Hospitality Group, κος Χρήστος Κατσιγιάννης, ο οποίος εκπροσωπώντας τον Πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Κέρκυρας, παρουσίασε το ξενοδοχειακό προϊόν του νησιού και τα χαρακτηριστικά που το συνθέτουν καθώς και ο Γενικός Γραμματέας του AOCTA, κος Ναπολέων Πάτρας, ο οποίος ανέλαβε τις περιηγήσεις της δημοσιογραφικής ομάδας στα αξιοθέατα της Κέρκυρας και την κρουαζιέρα με ιδιωτικό σκάφος στις ομορφότερες παραλίες του νησιού.
Τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της δράσης ανέλαβε το Γραφείο Δημοσίων Σχέσεων του Δήμου, με την αρωγή : του Διευθυντή του Angsana Corfu, κ. Κώστα Μπιμπλή, του κ. Ναπολέων Πάτρα, Διευθύνοντα Σύμβουλο του First Travel Dafnis Destination Services και τους εστιάτορες: .Λιάνα Μπάρμπα/ Taverna Porta Remounda, κ. Περικλή Κατσαρό/ Εστιατόριο Rex, κ. Κώστα Σάκκη/ Εστιατόριο Pergola και κ. Άκη Νούσια/ Eστιατόριο Corfu Sailing Club.
Πηγη: gnto.gov.gr