* Η στρατηγική της Volkswagen για τα ηλεκτρικά μοντέλα (e-strategy) προοδεύει με ταχείς ρυθμούς: το ID.4 (1) είναι παγκοσμίως το κορυφαίο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Volkswagen
* Η αγορά της Κίνας πρωτοπορεί, με τις παραδόσεις μοντέλων «ID.» να έχουν υπερδιπλασιαστεί
* Imelda Labbé, Μέλος του Δ.Σ. της Volkswagen για τις Πωλήσεις, το Marketing και το After Sales: «Σταθερά αυξητικές οι παγκόσμιες παραδόσεις για το 2022, παρά τα συνεχή προβλήματα στον εφοδιασμό»
* Οι συνολικές παραδόσεις της Volkswagen για το 2022 ξεπέρασαν τα 4,5 εκατομμύρια οχήματα
* Στην Ελλάδα, το 2022 η Volkswagen παρέδωσε 355 ID. και είχε τη 2η θέση στην αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων με μερίδιο 13%.
Η Volkswagen συνεχίζει να σημειώνει ταχεία πρόοδο σε ό,τι αφορά τη μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση. Με περίπου 330.000 μονάδες, οι παγκόσμιες παραδόσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων (BEV) αυξήθηκαν κατά 23,6% σε ετήσια βάση. Συνολικά οι παραδόσεις των μοντέλων της Volkswagen όλων των τύπων κίνησης ήταν ελαφρώς μειωμένες σε σχέση με το προηγούμενο έτος εξαιτίας των προβλημάτων στην αλυσίδα εφοδιασμού. Πιο συγκεκριμένα, 4,56 εκατομμύρια οχήματα (-6,8%) παραδόθηκαν σε πελάτες παγκοσμίως το 2022. Το ανεκτέλεστο υπόλοιπο παραγγελιών παραμένει πολύ υψηλό. Στην Ευρώπη, περίπου 640.000 πελάτες παρήγγειλαν μοντέλα της Volkswagen, όλων των τύπων κίνησης (+18%).
Η Imelda Labbé, Μέλος του Δ.Σ. της Volkswagen για τις Πωλήσεις, το Marketing και το After Sales ανέφερε: «Το 2022 καταφέραμε να πετύχουμε ένα σταθερό αποτέλεσμα πωλήσεων παρά τις επίμονες δυσχέρειες σε ό,τι αφορά τον εφοδιασμό. Η συνεχής αύξηση των ηλεκτρικών μοντέλων (BEV) επιβεβαιώνει ότι με το ελκυστικό χαρτοφυλάκιο που διαθέτουμε βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο για να γίνουμε η πιο επιθυμητή μάρκα για τη βιώσιμη κινητικότητα». Ο οδικός χάρτης είναι σαφής: με τη στρατηγική ACCELERATE η Volkswagen επιταχύνει τον ρυθμό του εξηλεκτρισμού με δέκα νέα ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2026. Η Volkswagen διαθέτει ήδη το ευρύτερο χαρτοφυλάκιο ηλεκτρικών μοντέλων. Μέχρι το 2026 η μάρκα θα διαθέτει το κατάλληλο προϊόν σε κάθε κατηγορία, από το βασικό e-car με στόχο να έχει τιμή κάτω από τα 25.000 ευρώ, μέχρι τη νέα ναυαρχίδα ID.7 (2) .
Το ID.4 είναι παγκοσμίως το κορυφαίο σε πωλήσεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Volkswagen
Τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα ID. της Volkswagen ανταποκρίνονται θετικά στις παγκόσμιες αγορές αυτοκινήτου. Με περίπου 170.000 οχήματα να παραδίδονται στους πελάτες το 2022, το ID.4 αποτελεί το κορυφαίο ηλεκτρικό αυτοκίνητο του Volkswagen Group.
Στην Κίνα, όπου αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά για την εταιρεία, το 2022 η Volkswagen υπερδιπλασίασε τις παραδόσεις των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της οικογένειας «ID.» με 143.100 οχήματα, συμπεριλαμβανομένων των ID.3 (3) , ID.4 και ID.6 (4) , με το ποσοστό να φτάνει το +102,9%.
Αύξηση πωλήσεων παρατηρήθηκαν και στην αγορά της Β. Αμερικής. Συνολικά παραδόθηκαν 22.700 ID.4 (+27,7%).
Με παραδόσεις κοντά στις 8.900 μονάδες, το ID.4 ήταν το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις για την αγορά της Σουηδίας, ανεξαρτήτως τύπων κίνησης. Αυτό καθιστά ένα μοντέλο της οικογένειας «ID.» το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στη Σουηδία για τρίτη συνεχή χρονιά μετά το 2020 με το ID.3 και το 2021 πάλι με το ID.4.
Στην Ελλάδα, το 2022 η Volkswagen παρέδωσε 355 ID. και είχε τη 2η θέση στην αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων με μερίδιο 13%. Το ID.4 ήταν το δημοφιλέστερο μοντέλο στην οικογένεια ID. με 205 παραδόσεις, καταλαμβάνοντας την 3η θέση των BEV οχημάτων που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά με μερίδιο 7,3%.
Εκστρατεία για την ηλεκτρική κινητικότητα: Παραδόθηκαν περισσότερα από 580.000 αυτοκίνητα βασισμένα στην αρχιτεκτονική MEB
Η Volkswagen έχει ήδη πετύχει ένα πρώτο ορόσημο στην εκστρατεία της για την ηλεκτρική κινητικότητα. Από τον Σεπτέμβριο του 2020, όταν και παραδόθηκε σε πελάτη το πρώτο ID.3, η Volkswagen έχει παραδώσει παγκοσμίως περισσότερα από 580.000 μοντέλα της οικογένειας «ID.». Βάση για τα μοντέλα «ID.» αποτελεί η αρθρωτή πλατφόρμα MEΒ (Modular Electric Drive Matrix). Προ λίγων ημερών, στην έκθεση Consumer Electronics Show (CES) στο Λας Βέγκας, η Volkswagen παρουσίασε την τελευταία προσθήκη στην οικογένεια «ID.», ένα καμουφλαρισμένο ID.7. Με το συγκεκριμένο σεντάν, η Volkswagen επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο των ηλεκτρικών οχημάτων της στην κατηγορία των premium μεσαίων μοντέλων.
Συνεχίζεται η τάση για τα SUV
Παρά το δύσκολο περιβάλλον που επικρατεί στην αγορά, το 2022 η Volkswagen παρέδωσε περίπου 4,56 εκατομμύρια οχήματα για όλους τους τύπους κίνησης (-6,8%).
Η κατηγορία των SUV είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη της παγκόσμιας αγοράς. Η Volkswagen προσάρμοσε γρήγορα και συστηματικά το χαρτοφυλάκιό της σε αυτή την τάση. Το μερίδιο των SUV στις συνολικές παραδόσεις αυξήθηκε στο 45% (+4%). Στις ΗΠΑ, πάνω από το 80% των νέων παραδοτέων οχημάτων της Volkswagen αφορά την κατηγορία των SUV. Στην Ευρώπη, το T-Roc είναι το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις για την κατηγορία των SUV.
Η Volkswagen αναμένει ότι το 2023 θα είναι ένα ακόμη ασταθές και δύσκολο έτος, λόγω των δυσκολιών που αφορούν τον εφοδιασμό και τη διάθεση ημιαγωγών. Ωστόσο η εταιρεία αναμένει σταδιακή βελτίωση της κατάστασης, με σταθεροποίηση της παραγωγής στην πορεία του έτους. «Κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να μειώσουμε ακόμη περισσότερο τους χρόνους παράδοσης προς τους πελάτες μας και παράλληλα να μειώσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο το υψηλό ανεκτέλεστο υπόλοιπο παραγγελιών», ανέφερε το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen για τις Πωλήσεις, το Marketing και το After Sales, Imelda Labbé.
- ID.4 Pro Performance 150 kW (204 PS) – Συνδυαστική κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας σε kWh/100 km: 18,7-16,4. Συνδυαστικές εκπομπές CO2 σε g/km: 0. Τα μόνα διαθέσιμα στοιχεία κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων για το μοντέλο βασίζονται πλέον στον WLTP και όχι στον NEDC.
- ID.7 – Πρωτότυπο μοντέλο – Το όχημα δεν θα είναι διαθέσιμο προς πώληση.
- ID.3 – Συνδυαστική κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας σε kWh/100 km: 16,0-15,3. Συνδυαστικές εκπομπές CO2 σε g/km: 0. Τα μόνα διαθέσιμα στοιχεία κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων για το μοντέλο βασίζονται πλέον στον WLTP και όχι στον NEDC.
- ID.6 – Το μοντέλο δεν διατίθεται στην Γερμανία.