Χρυσός “Ermis” για την ενημερωτική εκστρατεία forHER της Roche

Η εκστρατεία ενημέρωσης forHER της Roche Hellas και της Roche Diagnostics Hellas αναδείχθηκε ως η καλύτερη Digital Campaign στην κατηγορία “Sponsorships, Cultural Events & CSR” στα φετινά Ermis Awards, αποσπώντας το Gold βραβείο. Επιπλέον, έλαβε και το Ermis Silver στην κατηγορία “Influencers’ Marketing – Services”.

Η forHER μετρά πάνω από οκτώ χρόνια δράσεων και πρωτοβουλιών με στόχο την ευαισθητοποίηση των γυναικών για την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση του γυναικείου καρκίνου. Το 2021, σε συνεργασία με την McCANN Worldgroup Athens, η εκστρατεία ανανεώθηκε πλήρως τόσο σε δημιουργικό επίπεδο όσο και ως προς τα ενημερωτικά υλικά που την υποστηρίζουν, προκειμένου να γίνει ακόμα πιο αποτελεσματική η επικοινωνία του μηνύματος ότι η πρόληψη και η τακτική διενέργεια των διαγνωστικών εξετάσεων, δίνουν στις γυναίκες ένα μεγάλο προβάδισμα στον αγώνα ενάντια στον καρκίνο και μπορούν να συμβάλλουν στη βελτίωση της ποιότητας ζωής τους.

Συγκεκριμένα, η ομώνυμη ιστοσελίδα www.forher.gr, η οποία αποτελεί το βασικό όχημα της εκστρατείας, εμπλουτίστηκε, με άρθρα, podcasts και άλλο ψηφιακό υλικό έγκυρης και εμπεριστατωμένης πληροφόρησης. Παράλληλα, με το κεντρικό μήνυμα «Η “γυμνή” φωτογραφία που κάθε γυναίκα πρέπει να έχει», υλοποιήθηκε με εξαιρετικά αποτελέσματα ένα ευρύ πλάνο επικοινωνίας που περιελάμβανε, μεταξύ άλλων, διαφημιστικές προβολές στο διαδίκτυο και στον τύπο καθώς και τη δημιουργία ενός Instagram φίλτρου, το οποίο με χρήση τεχνολογίας AR σκάναρε το σώμα του χρήστη, τοποθετούσε στην περιοχή του μαστού καθώς και στην κάτω κοιλία εικόνες διαγνωστικών εξετάσεων και καλούσε τις γυναίκες να μοιραστούν τις δικές τους γυμνές φωτογραφίες ως συμβολική υπενθύμιση για να προγραμματίσουν τον τακτικό γυναικολογικό τους έλεγχο.

«Είμαστε υπερήφανοι που μια πρωτοβουλία Υγείας, η οποία έχει συμβάλλει ουσιαστικά στις προσπάθειες για τη σωστή ενημέρωση των γυναικών στη χώρα μας σχετικά με τη σπουδαιότητα της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης, διακρίθηκε για τη δημιουργικότητα και την επιτυχημένη υλοποίησή της. Ως Roche, αναγνωρίζοντας ότι η γνώση μπορεί να αποτελέσει βασικό “εφόδιο” στη μάχη κατά του γυναικείου καρκίνου, δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να δίνουμε τον καλύτερο και πιο δημιουργικό εαυτό μας για να ευαισθητοποιήσουμε και να εμπνεύσουμε όλες τις γυναίκες της ζωής μας», δήλωσε η Άννα Παπακοσμοπούλου, Communications Value Lead της Roche Hellas με αφορμή την τελετή βράβευσης.

Ο Θανάσης Ακάλεστος, Head of Medical Scientific Affairs & Healthcare Development της Roche Diagnostics Hellas, ανέφερε, επίσης, ότι «Είναι μεγάλη μας χαρά, που η δημιουργικότητα και το πάθος που είχαμε ως ομάδα μαζί με τους συνεργάτες μας για την ανανέωση της εκστρατείας forHER απέφερε αυτό το σημαντικό βραβείο. Πάνω απ’ όλα, όμως, είμαστε χαρούμενοι που η δημιουργική ιδέα της “γυμνής” φωτογραφίας που κάθε γυναίκα πρέπει να έχει, δηλαδή των διαγνωστικών εξετάσεων που αποτυπώνουν την κατάσταση υγείας του σώματός της και μπορούν να οδηγήσουν σε έγκαιρη διάγνωση, κατάφερε να φτάσει σε τόσες πολλές γυναίκες στην Ελλάδα».

Κοινοποίησε αυτό το άρθρο:

Περισσότερα άρθρα

Διαβάστε το τελευταίο τεύχος