Κάθε χρόνο η Διεθνής Τουριστική Έκθεση World Travel Market του Λονδίνου, δίνει τον πρώτο απολογισμό και την πρόβλεψη για τον διεθνή Τουρισμό της επόμενης χρονιάς. Φέτος, κοντά στις 40.000 οι επισκέπτες στη Διεθνή Έκθεση, αμέτρητες συναντήσεις επαγγελματιών, ομιλίες, workshops και καινοτόμες παρουσιάσεις με σημείο αναφοράς την τουριστική ανάκαμψη σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της υφηλίου, τη «νέα εποχή στη βιωσιμότητα», όπως τόνισε η Ελληνίδα Υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, με βασικούς στόχους-τομείς τη βιωσιμότητα, τον εμπλουτισμό του τουριστικού χαρτοφυλακίου, την αναβάθμιση της τουριστικής εκπαίδευσης και τη συμπερίληψη.
Τη νέα αυτή εποχή, Βιωσιμότητας και Νέων συμπεριληπτικών μορφών Τουρισμού και Τουρισμού Εμπειρίας καλούνται να λάβουν υπόψη, αναπτύξουν δράσεις και εφαρμόσουν στην πράξη οι θεσμικοί παράγοντες, οι υπεύθυνοι προορισμών και οι επαγγελματίες του Τουρισμού. Η αναψυχή είναι απαιτούμενη, όμως η τάση σε ό,τι έχει να κάνει με τις εμπειρίες γιγαντώνεται. Κατηγορίες όπως οι Ψηφιακοί Νομάδες (Digital Nomads) και ο συνδυασμός επαγγελματικού ταξιδιού με διαμονή αναψυχής (Βleasure) διεκδικούν μεγάλη αύξηση. Η κατηγορία αυτή όπως και ο Τουρισμός Υπαίθρου άλλωστε, έχει τη δυνατότητα διευρυμένης οικονομικής ενίσχυσης του προορισμού και βοηθά αρκετά τη Βιωσιμότητα και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.
Το Women Do Business έδωσε δυναμικό παρόν με 5 επιχειρήσεις, μέλη του δικτύου, που δραστηριοποιούνται στον τομέα του Τουρισμού Εμπειρίας και της Φιλοξενίας, τις Helen Galerakis -«Cretan Wild», Μαρία Γαράκη – «Garis Tours» & «Family Taxi Drivers», Αλίκη Διαλυνά – «Vasilikata Guesthouses», Λένα Φλουρή –«GuestFirst» και Έρη Παυλάκη – «Starsleep», να συμμετέχουν στο ελληνικό περίπτερο του EOT.
Ένα μοναδικής εμπειρίας και ευκαιριών τριήμερο, γεμάτο εξωστρέφεια και γυναικεία επιχειρηματικότητα. Από τα highlights του τριημέρου ξεχώρισαν :
• H στρογγυλή τράπεζα «Greek Women Mean Business» του ΕΟΤ, μια αξιόλογη διοργάνωση από το γραφείο του ΕΟΤ UK & Ireland, με κεντρικό θέμα συζήτησης τη μεταφορά των προσωπικών εμπειριών πέντε Ελληνίδων επιχειρηματιών που έχουν επιλέξει να επενδύσουν στον τόπο τους πάνω σε βιώσιμα τουριστικά projects, αλλά και ο τρόπος με τον οποίο ο EOT υποστηρίζει τη γυναικεία επιχειρηματικότητα.
• Tο «Sustainability Marathon», στο πλαίσιο της ενίσχυσης της εικόνας της Ελλάδας στη βρετανική αγορά, προβλήθηκαν εθνικές δράσεις βιωσιμότητας σε ελληνικούς προορισμούς, μέσω μαραθώνιας διαδοχικής παρουσίασης καλών πρακτικών βιωσιμότητας από τουριστικές επιχειρήσεις και προορισμούς.
Η Αλίκη Διαλυνά και η Έρη Παυλάκη κλήθηκαν να αναπτύξουν το δικό τους μοντέλο βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης μιας και σκοπός των δράσεων ήταν να αναδειχθεί και να ενισχυθεί περαιτέρω η διάσταση της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης στην Ελλάδα, στοιχείο ανερχόμενης σημασίας για τους Βρετανούς και Ευρωπαίους ταξιδιώτες.
Το Women Do Business αισθάνεται ευγνωμοσύνη και χαρά που είχε την τιμή για πρώτη φορά να συμμετέχει στην Έκθεση, υποστηρίζοντας δυνατά τη γυναικεία επιχειρηματικότητα και τη δικτύωση. Ο αντίκτυπος για τις παραπάνω επιχειρήσεις από την Κρήτη ήταν μεγάλος, καθώς τους δόθηκε η ευκαιρία να ανοίξουν τους ορίζοντές τους βλέποντες -αντίστοιχα- καλές πρακτικές του εξωτερικού, να συγκεντρώσουν αρκετές επαφές και να συνάψουν δυνατές συνεργασίες. Μέσα από τις επαφές και τα ραντεβού που πραγματοποιήθηκαν, οι επιχειρήσεις του δικτύου είχαν την ευκαιρία να εισπράξουν τη θετική διάθεση που υπάρχει για τη χώρα μας και την Κρήτη.